Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 27 februari 2011

Maraton spinning

Helt sjukt. Platserna till Vasaloppspinningen/maratonspinningen tog slut på max 2-3 minuter. Men jag fick en av de platserna!!

Senast när jag var på intensiv spinning 75 min var jag med om ett ögonblick före döden upplevelse. Undrar hur många sådana ögonblick jag har om en vecka...

2 kommentarer:

  1. Underbart!! :) :) Jag sku själv aldrig överleva men jag tror att du gör det med glans ;)

    SvaraRadera
  2. Du är helt otrolig Jenny! Lycka till sen på tuffa halvdagsspinningen :) Kram emme

    SvaraRadera