Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 3 februari 2011

Har 2 riktigt inspirationsbloggar jag läser regelbundet. För att lyckas med träning och kost är det otroligt viktigt för mig att kunna inspireras av någon, och det gör jag här!

http://katarina-springer.blogspot.com/ och
http://sub80post30.blogspot.com/

Under 2011 ska de få ihop 365 träningstimmar. Inte illa! Jag hejjar på dem.

2 kommentarer:

  1. oooh.. ja sku int ens ork läsa om aades aktiviteter ;) tror du e på väg o ta ett riktigt försprång här i vår vik(tiga) utmaning!

    SvaraRadera
  2. Oj, tack så mycket! Det var roligt att höra att bloggen inspirerar! :) Hoppas du också når de mål du har ställt för det här året.

    SvaraRadera