Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 14 februari 2011

Core Bosu utmaning

"Nej vad är jag på för pass? Jaha, det är inte vanligt core! Okej, det blir bra. Oj. Ska vi verkligen stå på dom där halva bollarna en timme? Nu är det bara att stå på ett benen och sträääcka på benet, luta mig framåt och armen bakåt. Hoppsan där trillade jag av bollen! VAD ÄR DET HÄR FÖR LÖJLIGT PASS?! Hah, där trilla ledaren ockå av bollen!"

Sist och slutligen var det rätt bra träning. Men helt klart inget pulshöjande.

1 kommentar:

  1. Haha, det testade jag också en gång i Vasa. Jag var ganska dålig på det... :D

    SvaraRadera