Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

tisdag 1 februari 2011

Fynd!


Köpte ett par snygga pumps för 100 kr på loppis igår! Har aldrig tidigare köpt något på loppis, men tydligen kan man hitta bra saker där också. Ja, jag är fördomsfull. Jag vet.
De vita tulpanerna har jag fått av en vän, bara för att. Blir glad varje gång jag ser dem. Tack!

5 kommentarer:

  1. *tummen upp* ett stort steg för jenny att shoppa loss på loppis ;o)

    SvaraRadera
  2. pumps e aldrig fel och de ser ju ut att vara i bra skick! :) /Tanja

    SvaraRadera
  3. Loppis e ju the shit! :) roligt att du har fått upp ögonen för fynd-butikerna som ger så mycket glädje. Jag saknar dig Jenny! Blommorna är du definitivt värd!

    SvaraRadera
  4. Blommorna och skorna matchar ju fint...

    SvaraRadera
  5. Yey för loppisfynd! Men faktiskt är jag säker på att vi släpade med dig på loppis nån gång (när vet jag inte) och du faktiskt FYNDADE. Tror det var nån bok eller DVD... Haha, jag kommer nog ihåg hur skeptisk du var...

    SvaraRadera