Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 24 februari 2011

United Academy


Copy paste från academy bloggen var jag bloggar en gång i veckan:


Idag blev jag bjuden på lunch av två vänner, vilken fin start på helgen! Sånt uppskattas en helt vanlig torsdag! Resten av dagen ska jag arbeta med en uppgift vi har fått om 5 Moseboken och sen avslutas kvällen med ett spinningpass! En perfekt dag helt enkelt.


Som finländare i Skåne behöver man se till att få tillräckligt av det kalla vädret till sig när det finns möjlighet till det! Så jag och ett par andra åkte ut till Ribban för en tid sen för att vinterbada. Det rekommenderas verkligen, det kändes som ett träningspass i kroppen efteråt. Mycket avslappnad efteråt var man i kroppen, kändes skönt! Bilden är tagen vid Ribban var vi vinterbadade.

Välkommen på helgens gudstjänster vid United! Edter gudstjänsterna finns det en Academy monter där ni har möjlighet att ställa frågor om academy och hämt ansökningspapper.

Jenny-elev

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar