Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

fredag 4 februari 2011


Måste bara sätta upp en bild för att lugna er som tror jag är duktig konstant! Så, där var den bekännelsen. Men under veckan har jag ätit väldigt bra, så det känns itne riktigt illa att fira helg med en semla. Oj, fastlagsbulle menade ju jag! Måste ju också poängtera att vi körde ut till Lomma endast för att fika skånes godaste semla! Och den var väldigt god.
Gym träning på förmiddagen. Skönt! Löpte lite på löpbandet men körde mest styrka. Hann bli orolig ett tag över lederna i benen tidigare i veckan. De kändes lätt överanträngd på grund av löpbandet. Men idag var det som vanligt igen. Löpbandet är ju väldigt hårt att springa på och jag brukar löpa med vanliga inneskor. Borde verkligen använda mina löpskor om jag vet jag ska löpa mer än uppvärmning på löpbandet.

2 kommentarer:

  1. Tjuvstart, Jenny! Jag förhärdade mitt hjärta när jag såg de första feittisdagsbullarna! Men nog ska jag ta en i år också...

    SvaraRadera
  2. Citat från nätet:

    "Veckans upptäckt är att en semla är perfekt efter träning med sin optimerade blandning av fett, protein och kolhydrater!"

    Om det var ironiskt eller inte vågar jag inte säga...

    SvaraRadera