Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 24 januari 2011

Repeterat fysiologi, frivilligt!

För fyra år sedan hade jag svårt att tro att den här dagen skulle komma. Nu har jag läst frivilligt anatomi och fysiologi i 45 minter. Endast för att jag tycker det är intressant. Det är lite små roligt.

Ikväll blir det Ki box 90 min. Första gången jag testar på det här i Malmö, men jag har lovat mig själv jag ska bli bättre på att testa olika pass. Och jag börjar nu.

3 kommentarer:

  1. Duktit jag sku måst repeter he ja ein gang ha lärt me men he lockar int!:) Nu finns annars sallads receptet upp på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Vad är Ki-box då? Typ kickboxning?

    SvaraRadera
  3. Hallou... Visst var he roligt me boxing? En rikti workout som du och jag brukar gilla? Ja har viri några gang på Konditionsboxing och försökar få e till en rutin, fö he ir så otroligt bra träning. /Marie

    SvaraRadera