Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 27 mars 2011

Backträning


Vilken skön söndag! Sovmorgon, vilket var skönt efter festen igår och sen havregrynsgröt med blåbärssoppa och fitness magazine. Lika vackert väder idag så jag gav mig ut på en kort löprunda, blev sammanlagt 38 min backträning. 38 min länk är ju inte så länge men energitömmande var det! I pildamsparken finns det ett bra ställe med en massa kullar oh trappot där man kan ge järnet. Det är faktist bara andra gången jag har varit och kört backträning där, borde bli oftare. Perfekt om man inte hinner träna länge.


Nu ska jag äta lunch och sen bege mig till United, jag är söndagsansvarig på kidz idag så jag man inte komma i sista minuten.... Ha en rikigt skön söndag och njut av solen om den visar sig!

1 kommentar: