Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

lördag 26 mars 2011

Torghandel på torget

Solen skiner och det är +5 grader. Efter morgon spinningen var jag till torget och köpte frukt och grönsaker. Tror inte jag köpte något som var dyrare än 10kr/kg. Galna priser. Hullut päivät joka päivä! Jag borde verkligen köpa alla min grönsaker där. Speciellt med tanke på att jag bor 50 m därifrån.

Ikväll är det fest. Maskerad, behöver jag säga något mer? Hade lust att strunta i festen bara för maskeraden. Seriöst, vem gillar maskerader? Som tur var det pink party hemma hos oss igår (Synd att jag jobbade och missade ännu en maskerad. ;) ) så i lägenheten finns det rosa prylar här och där. Så vad är lättare för mig än att ha rosa grejjer på mig? Har till och med köpt rosa nagellack för 39 kr, nästan så jag har satsat för mycket på maskeraden redan.

Nu ska jag iväg och styrketräna lite. Passar på att träna när jag är ledig en hel dag. Tror bestämt jag ska sola lite innan! (Ja jag vet mamma vad du tycker om det, men du lär inte kunna hindra mig nu!)


3 kommentarer:

  1. I know! Vi har tydligen inte maskeradgener. Jag får bara ångest av maskerader... HÄRLIGT det ser ut på Möllevångstorget idag! Visserligen skiner solen här också, men jag sitter bara och jobbar jag... prupp.

    SvaraRadera
  2. Jenny och maskerad, jag utgår från att det e ungefär samma sak som Jenny och spel!? ;P Ha så roligt, ser härligt ut i Malmö - så vårigt i jämförelse med här! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Härligt med torghandel, hoppas att de snart börjar här i Uppsala också!

    SvaraRadera