Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

onsdag 9 mars 2011

Fastan börjar!

Jag ska fasta. För första gången i hela mitt liv.

Fram till påsk kommer jag inte äta:

- godis och choklad
- kex
- bullar och kakor
- chips och popcorn
- inget bröd på jobbet
- glass

Bröd kommer jag äta i "nödfall" ibland. Jag får även äta dadelbollar, nötter och andra hälsosammare snacks. För mig är det allt eller inget har jag kommit fram till. Nu känns det som att det är ganska nära inget. :)

Det blir tufft. Men det är ju inte direkt att jag inte får äta någon mat. Tänk hur mycket olika saker jag får äta!

2 kommentarer:

  1. Låter som en intressant utmaning. Hur har du kommit på att göra detta?

    SvaraRadera
  2. Oj oj, det här kommer inte att sluta lyckligt.
    Kommer du ihåg att jag var medlem av sabotage-gänget i lågstadiet? Du förstår, jag är nämligen en sådan där semester-feeder*.

    När jag är på resa anammar jag ordspårket "ha var int fejt i adäs gåla" och brukar även dra med mig människorna omkring mig i frestelsen. ;)

    Så när jag kommer och hälsar på dig ska du att se att jag lurar i dig både glass och kakor!

    Såvida jag inte sätter mig själv på diet... :P


    *Det kan Mia intyga.

    SvaraRadera