Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

lördag 19 mars 2011

Rapport över min fasta

Efter en kväll som denna är jag värd hur många klappar som helst på min axel. Oskojjat, på kvällens coctailfest fanns det säkert 10 olika sorters hembakade frestelser. + salta bitar men jag njöt av dem. Men jag har ju bestämt mig så det var ju ingen frågan om saken om jag skulle smaka eller inte. Målet med fastan från godsaker är ju lite att jag ska se på godsaker på ett annat sätt. Godsaker är något som inte behöver höra till vardagen, inte helger nödvändigtvis heller.

Igår sprang jag milen! 10 km på löpbandet och jag var så stolt över mig själv! Det var inte ens jätte tungt, hade sprungit 8,5km utan att titta på avståndet. I och för sig så är det antagligen lättare att spinga på löpbandet men det spelar ingen roll för jag har sprungit 10 km!!

Nu ska jag gå och sova. Vakna kl 06.00 lika stolt som jag är nu och cykla piggt iväg till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar