Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

lördag 2 april 2011

Malin gästbloggar



Hello hey! Malin vid tangentbordet här. Efter att ha tillbringat ett par dagar i Köpenhamn tog jag igår tåget över sundet för att tillbringa helgen i Jennys sällskap. Möttes av en, som alltid, strålande glad Jenny som tog emot mig med största gästvänlighet.

Vet ni, det har varit en så himla skön dag idag. Soligt och vårigt och inte alltför kallt. Vi sparkade igång med en ordentligt frukost/brunch, steppade iväg ner på stan, shoppade, fikade, lagade mat, fikade lite till och nu sitter vi på balkongen och bara chillar. Det är så det ska vara!

Ikväll ska vi piffa till oss och gå ut på en liten barrunda och kika vad som händer i Malmö en lördagkväll som denna. Mycket nöje!

//Malin Björk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar