Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

fredag 25 mars 2011

Syskonbarn

Jag har så fina syskonbarn! Önskar att jag kunde sätta upp en bild av dem, men det är det som är problemet. Jag har inte träffat dem på länge!

4 kommentarer:

  1. Du får sköta så myyyyycket du vill sen när du kommer hem! :D Men jo, fina är de!

    SvaraRadera
  2. Och så har du en 1,5 årig kusin som också gärna vill ha kusin Jenny att sköta!=)

    SvaraRadera
  3. Ååh... men de kommer ihåg dig, det behöver du inte vara rädd för! Åtminstone Arvid, inte lika lätt att veta vad som rör sig i Edvins huvud. :D Senast i söndags när vi var i Purmo pratade Arvid mycket om Jenny. :)

    SvaraRadera
  4. Ja till sommaren kan jag lova att passa alla barn som vill passas av mig. ;) Nästan. Fint att Arvid pratar om mig ännu, Edvin kan jag inte kräva så mycket av. ;)

    SvaraRadera