Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

fredag 25 mars 2011


Borde inte alls sitta här och blogga nu, borde städa undan lite saker och fixa mig klar för jobbet. Var för länge på gymmet, eller om jag steg upp för sent. Hur som helst springer tiden alltid ifrån mig när jag ska jobba kväll. Men hade en skön timme på gymmet, sprang 7km och tränade bålen efteråt. Tiden bara rusar iväg när man löper på löpbandet när man har något bra att se på på tv:n. Tittade på efter snacket från en säsong av Biggest loosers. En hade gått ner 70kg, helt sjukt. Det är ju en hel normal människa. Strongt gjort av dem!

4 kommentarer:

  1. Jag såg faktiskt alla avsnitt av Biggest Looser Sverige. Gillade verkligen programmet! Och jo, 70 kg var riktigt imponerande!

    SvaraRadera
  2. Det kom faktiskt en KURSINBJUDAN till en avgiftsfri kurs för lärare. I Turning Torso i Malmö!! Gissa om jag hade lust att anmäla mig oberoende av kursinnehåll! Men resan var tyvärr inte avgiftsfri...

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny.

    Fick främmande helt oförhappandes, dina föräldrar kom på besök. Det var roligt att få läsa din blogg. Du är så duktig med din träning och ditt gymprogram. Ni har varmt och vårväder nu, vi hade också 7 plusgrader i tisdags men nu fick vi en kall period med hård nordvästlig vind. Ha det bra framöver. mommo och moffa.

    per-erik.ede@multi.fi

    SvaraRadera
  4. Vilken överraskning moffa! Tack för kommentaren. Snart är det sommar och då kommer jag hem till Purmo!

    SvaraRadera