Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 4 oktober 2010

Vila sig iform

Idag är en sån där dag när man har planerat att inte träna eftersom jag är sjuk men hela kroppen skriker "jag VILL träna". Men nej, här sitter jag inne i lägenheten och ser min kämppis ställa sig för en länk. Men det är roligt att inse att man verkligen gillar att träna och det är inte bara något jag gör eftersom jag borde. Nej jag gillar det och jag gillar det faktum att jag gillar att träna.

Senaste gången jag var på gymmet märkte jag att jag borde öka vikter på flera maskiner! Så kul att märka skillnad. Men den gången höll jag på att bli förkyld så jag tränade med de "gamla vikterna" den gången. Men bara jag blir frisk igen ska det pumppas. ;)

Ojoj, nu är jag fem före att bestämma mig för att åka till Karlstad till helgen. Oj vad det skulle vara roligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar