Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

tisdag 5 oktober 2010

Parken med stort P


Wow. Idag är dagen när jag använder min egen OCH har eget internet. Lyckan är stor. Nu ska jag också börja sätta upp bilder av min miljö här. Bloggar är SÅ mycket roligare att läsa när folk sätter upp bilder.
Bild: Vy från Pildammsparken där jag oftast är och löptränar. Jag får en storstads känsla när jag löper där. Iofs så bor jag i en storstad.
Träningsmässigt har jag inget att komma med. Ännu en vilodag, men imorgon kommer jag att frisk förklara mig :) Blir troligtvis ett relativt lugnt pass i gymmet imorgon. Lika bra att börja trappa upp sakta men säkert efter tränings uppehhållet.
Vilar mig iform...

2 kommentarer:

  1. Va fin parken ser ut och din layout e så fin :)!

    SvaraRadera
  2. åhh va roligt med bilder :) meera sånt!! vill juh sii ho d har e! :)

    SvaraRadera