Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 14 oktober 2010

Morgonträning

Klockan är 22:52 och i denna sekund har jag lovat mig själv att stiga upp tidigt på min lediga dag för att hinna till gymmet. Puh, då var det sagt. Förstår mig inte riktigt på det här med att träna tidigt på morgonen.

Malmö förändrar mig. Jag kan till och med tänka (Nej, inte endast tänka. Jag SKA ju upp till gymmet) att träna tidigt på morgonen.

Det KAN ju kanske vara en skön känsla?

1 kommentar: