Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

onsdag 6 oktober 2010

Höstens hallonskörd


Veckan innan jag åkte till Malmö så var jag och maria och plockade hallon till en paj vi skulle baka. Jag uppskattar att vi hittade ca 30 stycken hallon. Det räckte inte långt, men som tur hade hon hallon i frysen! Chattade även med henne idag, så roligt att chatta lite och få höra lite Purmo news.
Hade världens hosta inatt så jag valde att vara hemma från Academy idag. Kommer ihåg mamma och pappas ord "om man är hemma från skolan får man inte göra ngt roligt på kvällen" Nehe, blev ingen träning heller idag då . :) Fortsätter att...vila mig i form. ;)

2 kommentarer:

  1. haha :) ojj ojj ja vart no liti besviken på ti som hadd ve ti mett halloställ å plocka bort all hallor som jag sko ha :( men vi fick ju ihop en pajj iaf :)
    Annos så fundera ja me J igår om reiso.. tå hadd han fundera reij föri att vi sko fara ti luleå å sii på idol tå di har turne tär( he sko bli en överrasking så täför hadd int an berätta na)!! så vi måst sii ho vi gör!!
    får ju iaf. råk de ti juul å he ska bli så kuul !!

    SvaraRadera
  2. Wow va kul me Idol i Luleå. (Vilken super Jukka du har som planerar in sånde överraskningar!) Förstar helt bra att ni far tiid :) Ses ju om int föri jul så tå! KRAM!

    SvaraRadera