Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

onsdag 29 september 2010

Yoga.

Jepp. Tro det eller ej. Jenny har varit på sitt livs första yoga pass på gymmet. Har provat lite power yoga fram före tv, men inte riktigt pass på gym. Ja vad kan jag säga? Klarade 2 minuter så ligger jag och vrider mig av skratt på mattan, det blir inte bättre av att jag tittar på min kompis som var med. Hon kunde ju inte heller hålla sig. Det var bara så komiskt när vi låg och lyssnade på konstig musik, ljus var tända i en gym sal och en man sade åt oss att göra konstiga rörelser. Håhååjajaa. Innan yoga passet var jag i styrkehallen och tränade i 45 minuter, annars hade det nog känns som en fjuttig träning. Nu ska jag inte sitta och skriva dåligt om yoga, kommer att gå igen. Då ska jag hålla mig för skratt. Man är ju inte 13 år längre.

På eftermiddagen var jag så himla trött efter skolan men tog mig i kragen och gick till gymmet. Körde 15 minuter på löpbandet- 40 minuter styrketräning- 20 minuter på löpbandet. Sen gick jag hem, det fick räka som nedvarving. Har aldrig velat medge att det är roligt att springa på löpbandet med en tv skärm framför mig. Men tiden går ju snabbt!

2 kommentarer:

  1. vojj jenny.. drömd om d inatt igen! minns int riktit va e handla om men ja minns att d va me :) har ve riktit på huggi me na spinning.. men min spinningkompis e ju borta :(

    SvaraRadera
  2. Oj tjejjen va du e aktiv me tränasi. Sii nu till att int heila tu tyynar bort vi vill ju no ha heim de tibax! ;o)

    SvaraRadera