Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

fredag 8 oktober 2010

SJ/VR

Känner mig som hemma. Sitter på ett tåg till Karlstad, Grums. Känns nästan som att åka hem från Åbo till Bennä/Kauhava där pappa kommer för att hämta mig. Tåget är skrämmande likt VR tågen hemma i Finland och tåger är försenat. Det kunde vara tåget hem till Purmo om det inte var för den breda skånskan jag hör överallt.

Ska snart byta tåg i Göteborg, skulle gärna stanna längre där. 40 minuter i Götet känns lite för lite när man en gång är där. Det får bli en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar