Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 28 oktober 2010

Acdemy

Copy paste is the shit! ;)

Nu är det torsdag vilket innebär att det är helg för oss som går Academy i United. Tänk vilken lyx att få helg redan kl 12 på torsdagar! Även om veckan har varit mycket lärorik och intressant så är det skönt att det är helg, nu hinner man gå igenom allt i huvudet från lektionerna och ladda batterierna för en ny vecka. Ser fram emot den kommande veckan!

Men innan vi tar itu med måndag morgon så är det Super Sunday i United, söndag kl 16:30! Välkomna! Det kommer att bli galet bra så se till att just du är där. Perfekt tillfälle att bekanta dig med vår kyrka och träffa oss där. Själv kommer jag att vara på KIDZ med barnen, vi kommer att ha en stjärn tema som barnensäkert kommer att tycka är hur häftigt som helst!

Hoppas ni alla har en fin helg!

// Jenny-elev

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar