Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 21 oktober 2010

Academy



Har lovat att blogga på Academy bloggen en gång i veckan. Så för att köra 2 flugor i en smäll har jag copy pastat in texten i min privata blogg.


Jag heter Jenny och jag har flyttat från Finland till Malmö för att gå Academy i United. Flyttade hit för ca 2 månader sedan och jag trivs så bra. Trodde nog hela tiden att det skulle bli bra men att det skulle kännas så här bra trodde jag inte! Även om jag trivs väldigt bra så var det ändå lite svårt att flytta hemifrån alla vänner och familjen. Ibland ställde jag mig frågan varför jag igentligen flyttar till en helt främmande stad med främmande människor när jag har mitt trygga hem med mina vänner och familj. Men det är inget val jag ångrar. Jag tog en chans och det lyckades! Mitt hem är i United detta år, men jag kommer alltid ihåg att jag har mina vänner och familj kvar hemma i Finland.




En av sakerna jag gillar mycket i Malmö är Pildammsparken. Så vacker park att både promenera och löpa i! Bilden är från Pildammsparken.




Jenny-elev

1 kommentar:

  1. Så roligt att läsa att du trivs så bra och att det går så bra för dig!

    SvaraRadera