Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 28 oktober 2010

Virka mössa

Håll i hatten! Jenny virkar en mössa! Och det som är det det häftiga är att jag tycker ju det är roligt. Och jag kan inte sluta. Jag virkar och virkar...

Har haft en underbar dag. Ja, det har jag faktist. Har tränat efter 2 veckors uppehåll på grund av förkylning x2 och familjebesök x2. I´m back!

Har varit så roligt med besök hemifrån. Saknar och tycker så om er alla. 2 gånger har jag funderat på allvar vad jag gör här när min familj är hemma. Men jag vet vad jag gör här. And i like it.

Nu virka, lyssna på musik och se på tända ljus. Vardag på Möllan! ;O)

6 kommentarer:

  1. o sen får vi bildbeviset på det hela? =)

    SvaraRadera
  2. Wow! Det vill jag också lära mig, privatlektioner på jul kanske? ;)

    Saknar dig också, men vi finns kvar här! Ha det så bra, kramar!

    SvaraRadera
  3. Hohooo Jenny!! najjs me virkning.. jag å har ett projekt på G :) men he får d läsa i bloggen miin saan tå ja ha komi igång ordentligt ;) badtunno e fädi nu så ba d lagar d heim nagang så tå ska e badas !!! Pusi pusi :)

    SvaraRadera
  4. Igår såg jag Mias o Matias bilder från Malmö. Så harmt att vi inte hann till Pildammsparken, det såg vackert ut!

    SvaraRadera
  5. Wooow! Rama! Virka på du och visa resultatet sen!

    SvaraRadera