Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 28 april 2011

Intervallspinning x 2






















Dagens träningssaldo: Intensivspinning 60 min + 10 min stretch x 2.



Eftersom min favorit spinningledare drog båda passen (han hoppade in för en annan ledare det ena passet) tänkte jag att jag kan ju lika bra stanna kvar och fortsätta. Kan han kan jag! Efteråt sade han att han blev imponerad av mig som orkade med 2 så tunga spinning pass efter varandra. I slutet var det nog bara att sätta in viljan, ibland överlever man på viljan.


Bilderna är från påsken när jag och 2 vänner var till Nord västra Skåne på utflykt. Platsen heter Mölle, Kullaberg. Underbart vacker, skåne är väldigt vackert. Inte lika vackert som Purmo, men Skåne försöker iallafall. + Sommarens första grillning/påskmiddag.

1 kommentar: