Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 7 april 2011

Ny löprunda

På jogg.se har jag kollat in en ny löprutt som jag tror jag ska testa imorgon. Får se bara lite hur det känns. Sällan känns det som jag inte vill ge mig iväg på en löptur. Jag lär berätta hur det blev. Så här roligt hade vi helgen som malin var här! P.s. Surdegen lever och luktar illa, jag tror det går bra. D.s.

1 kommentar: