Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

lördag 9 april 2011

Helgens löprunda




Gårdagens inplanerade lång löptur blev inte av eftersom de ringde från jobbet 07.10 och ville ha mig och jobba. Jobbade och på kvällen blev det ett spinningpass istället. Men idag sken solen och varmt var det så då passade jag på att ta den planerade löpturen. Uppnådde mitt person bästa, saldot blev 15,5 km! Så stolt jag är över mig själv. Det gick till och med väldigt smidigt. Inget problem med knäet. Men det är klart att det kändes i benen man hade sprungit.


Om ni kollar närmare på bilden ser ni att gräser börjar bli grönt. Jag älskar våren i Malmö!

Alla bilder är från löpturen idag. Tyckte det var lite roligt de hade nudistbad och handikappbad på samma ställe. :)

2 kommentarer: