Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 9 maj 2011

Den senaste veckan har jag haft så otroligt roligt! Haft en stor konferens i United vilket betyder jag har haft fullt upp hela förra veckan. Korta nätter och långa dagar. Men jag saknar träningen. Saknar de långa löpturerna och styrketräningen. Igår var jag på en snabb löptur, försökte hålla pulsen på över 85% hela tiden efttrsom jag inte hann vara länge. 1 träningspass på en vecka, det räcker inte. Men ibland finns ju verkligen inte tiden.

Men nu ser jag fram emot att komma hem över sommaren och att kunna prata med alla. 1 månad kvar i Malmö i vår innan jag kommer hem, men jag njuter. Sommaren är här!

3 kommentarer:

  1. najsnajs!:) //amanda

    SvaraRadera
  2. Flög i söndags över Malmö och vinkade till Turning Torso. Men efter mellanlandningen i Göteborg så bar det av till Göteborg.

    SvaraRadera