Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

tisdag 30 november 2010

Vilodag upphöjt till tusen

Vilken hemsk blogg jag har. Värsta få mig känna som en latmask blogg. Har varit sjuk en längre tid och är fortfarande sjuk så jag har inte kunnat träna på vem vet när. Nu inser jag när jag läser om andra som tränar hur frustrerande det är när andra tränar men inte jag själv. Men det sorgliga är att jag kommer fortsätta blogga om det. Den dagen om jag nånsin blir frisk.

3 kommentarer:

  1. Men man blir fortare frisk OM man vilar! :) /Tanja

    SvaraRadera
  2. Va har du fått; ere flunso eller vad??

    SvaraRadera
  3. Usch då! Krya på dig!! Kramar

    SvaraRadera