Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 21 november 2010

Barn

Hör att pojken pratar med mig om blod och något annat medan jag håller på att rita en prinsessa åt en flicka.
Jag: Vad sade du?
Pojke ca 5 år: Jag har smakat på min kusins blod, det var gott!
Jag: Jaha...
Vad svarar man på sånt?
Men flickan var stolt över prinsessan jag ritat till henne. Till först tänkte jag att det kan ju inte vara så svårt. Det är ju i princip att dekorera en pepparkaksgumma. Sen säger flickan jag ska rita en katt. Ojdå, men det fixar jag. Efter att pojken ovan gissat 3 gånger vad det var. Tredje gången gissade han på en katt. En mus var ju iofs inte så långt ifrån en katt... Men när flickan säger jag ska rita en hundvalp får jag tänka till. Men det var ju lätt! Det var bara att rita 2 katter men hundvalpen fick kortare svans.
Jag förstår inte varför jag aldrig fick pris i Andelsbanken årliga tecknetävling.

2 kommentarer:

  1. Bruk 5 åringa skåda vampyrfilme? :o -undrar Mongi

    SvaraRadera
  2. int ens superpedagogen har na svar på hede!:O :D

    SvaraRadera