Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 14 november 2010

Styrketräning

2 Ölvänner sitter på en bänk (Ja, jag kallar dem ölvännerna för på helgerna sitter de utanföre min ingång och dricker öl. Väldigt trevliga typer.) : Hejsan Hejsan!

Jag: Hejhej!

Ölvännerna: Så vacker och så sportig!

Finne som jag är säger jag inget och går vidare.

Tydligen var jag vacker som gick med smutsigt (Borde vara olagligt att gå ute med så smitsigt hår utan mössa) hår och med min favorit Haglöfs jacka och mina löpar tights. Söndag förmiddag och jag var redo för ett dunder pass o gymmet!

Körde 20 min löpning på löpbandet, topp hastighet 13,5km/h.
Styrketräning - 10 min på löpbandet för att få upp pulsen igen - styrketräning
Nedvarvning när jag gick hem.

Dagens träningssaldo: 1h 15 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar