Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 18 november 2010



Med storstads klassen ute i skogen! Ett dygn har vi varit uppe i Småland på "klassresa", sov på ett värdhus men var ute mycket i skogen. Underbart! Lite roligt var det ju också att se hur alla "stassmännskona" betedde sig ute i skogen. Resultatet av den titten var...olika. Fick bland annat putsa smuts av en jacka som var värd flera tusen kronor. Hann bara säga "Nästa gång kanske du tar en annan..." Så fick jag bara höra "TYST!" Då var det bara att le lite och fortsätta putsa...:) Jag umgås med malmös bästa människor, bara så ni vet.

Kom hem vid lunchtid och då stack jag iväg till jobbet för att träffa en sjukskötare för vi skulle gå igenom medicinrutinerna på jobbet eftersom jag jobbar som undersköterska. Det bästa jag hörde var "men du ska ju ändå jobba hos oss som sjukskötare nångång" sade hon med ett leende på läpparna. Score!

2 kommentarer:

  1. Gillar - och gillar, båda delarna! :D

    SvaraRadera
  2. Gissar att Jenny var i sitt esse under skogspromenaden ;o)

    SvaraRadera