Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 7 november 2010

Fritt att kommentera.

Nu kära vänner finns det ingen orsak längre att inte kommentera. Har nu ställt om så att ALLA kan kommentera. Tack Maria för tipset :)

Malmö FF fick guld idag i fotbolls allsvenskan. Hela Malmö firar och Jenny njuter av uppståndelsen som råder på gatorna.

Klocka är 00.40 och jag är pigg. Vilken tur jag har höstlov en vecka. 3 jobbdagar resten lediga. Kommer att träna, slappa, träffa vänner, IKEA och hoppeligen till Ystad. Måste ju hälsa på min vän Wallander.

3 kommentarer:

  1. BRA Jenny! Nu kan alltså jag äntligen kommentera! :) Kram, Tanja.

    SvaraRadera
  2. Ska du vara clown eller ere ett shoppingbesök till IKEA?

    SvaraRadera
  3. jee nu kan jag oxå kommentera:) Hälsa Wallander att han e bra. Hälsar Hannapanna

    SvaraRadera