Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

fredag 5 november 2010

Glad!








De 2 första bilderna är från hallen.





Köket och mitt kryp in. I fönsterbrädet är alla kort jag fått av er! :) Så glad man kan bli av post! Roligt så här på fredag före man åker iväg till jobbet! Jepp, jobb. Ska och jobba mitt andra skifte på ett äldreboende idag. Mycket trevligt äldreboende. Har saknat att jobba inom vården, Jenny is back! Men helst av allt vill jag jobba som hälsovårdare, men för tillfället går det inte riktigt. Man kan inte få allt man vill ha, inte på samma gång iaf.



3 kommentarer:

  1. yess bra att du fått jobb!:)

    SvaraRadera
  2. jätte fint :) väntar så på att du ska koma heim... !!

    SvaraRadera
  3. Va mysigt du har det! =) Konstaterade att du även lyckades fånga dig själv på den sista bilden ;o)

    SvaraRadera