Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

tisdag 9 november 2010

Sjuk.

I 8 h har jag legat under täcket i soffan och varit på facebook, sett upp i taket, läst bloggar och sett på serier samt intagit 1 dl yoghurt i tre etapper. Men i efterskott var det bra att må super illa en hel dag och slippa magsjukan i flera dar. Jag kan ta nästan vad som helst förutom att må illa.

"Tu verkar no faktist vara sjuk, tu bruk int ligg i soffo å skåda rakt in i väggen såde." Tack och lov brukar jag inte göra det.

5 kommentarer:

  1. åhå, du har faktiskt givi dej själv tid att vara sjuk! duktig flicka! hemsk magasjuko som tycks ga nu, på båda sidorna åv potten! /Tanja

    SvaraRadera
  2. Usch då! Men det låter som att du känner dig bättre nu? Hoppas det iaf, kram!

    SvaraRadera
  3. Usch för att må illa...men tur att du blivit bättre :) Ibland är det nyttigt att vara sjuk och ligga och titta upp i taket Jenny ;) Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. usch har du magafari, blä för det. :) Krya på dig? Kommer du på mitt födelsedagskalas nästa helg?:) /Hanna

    SvaraRadera
  5. *skickar över en tanke på esberitox* ;o)
    brukar ju få Jenny tösen i skick.

    SvaraRadera