Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 1 november 2010

Super Sunday

Så här såg det ut efter Super Sunday igår. Nerriggningen var lika rolig som själva super sundayn. Och alla var på hugget och ville hjälpa till. Det bästa av allt var att se att det fanns fika till alla "talkoarbetare" och det var inte jag som såg till att det fanns tillgänglig! Så roligt att få göra något annat.

Bilden är från en hall som hör till kyrkan men som inte används till vanliga gudstjänster.

1 kommentar:

  1. oj hur känsta he?!:O tänk att na toko arbejt kan funk uta te! :P

    SvaraRadera