Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 27 september 2010

Storstadapuls

Jag gillar Malmø. Jag gillar att gå hem från gymmet och se massor av polisbilar och inse att det ænnu ær en demonstration i området dær jag bor. Storstadspuls! Jag lunkkade långsamt hem bara før att få andas in demonstrationspulsen. Sverige demokraterna kom in i Sveriges riksdag. Før ni som inte vet det så ær det ett parti som ær helt emot invandrare och i Malmø ær det massor av invandrare. (Jaja, jag hør också till dem.) Så det demonstreras nu som då mot att de ska få vara med och bestæmma hur Sverige ska styras. Och jag håller ju med.

Var på ett typiskt friskis&svettis jympa pass idag. Verkligen inte ett Jenny gympass. Men har en kompis som gillar det och jag antar det ær bra træning før mitt huvud. Helst sjukt vad jag ær dålig på kordination. Kanske finns det en orsak varfør jag gillar løpning, styrketræning och spinning?

Har fått reda på att jag kommer att få besøk 3 gånger i høst! SÅ roligt. :)

2 kommentarer:

  1. Hurra, ser fram emot storstadspulsen! Spara några demonstrationer åt oss!

    SvaraRadera