Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 6 september 2010

Årskort køpt!

Jaha. Då hade man blivit lite mer svensk och køpt ett års gymkort till Friskis&Svettis gymmet hær i Malmø. Har ska det trænas! KØpte ett "allkort" så jag har tillgång till all møjlig sorts træning. Endast i Malmø har Friskis&Svettis 4 gym att vælja på. Så man borde nog hitta nåt pass som passar bra till ens eget schema. Gymmet dær jag kommer træna mest ær nærma var jag bor borde inte ta mer æn 5 minuter att gå dit. Om man tar långa snabba Stenmark kliv. ;p Idag hade jag verkligen ingen lust att gå ut på en løprunda, men jag gick ændå. Kørde med intervall træning men jag saknade lusten av att ta ut mig max. Tror det kan vara bra med lite gym træning imellan nu. Har løpt så pass mycket i sommar så jag vill inte trøtta ut mig på det. :)

De dyra løpskorna passar inte på min fot. Eftersom de var så dyra och jag har 1 månads garanti så kommer jag att åka tillbaka till affæren och byta ut dem till ett par asic skor med pronationsstød som jag tidigare haft. Lite krånglig kund får man nog vara ibland. SPeciellt nær de engång gav mig ett sådant garanti...

1 kommentar:

  1. Kul med friskis & svettis, go Jenny! Sverigepoäng. :) Och absolut, var en krånglig kund du, hoppas det lyckas bättre med nästa par!

    SvaraRadera