Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 5 september 2010

Mitt liv som clown.

Japp, då hade man varit clown før førsta (och antagligen sista )gången i mitt liv. Har varit i Helsingborg på værdens nyaste IKEA som har haft invigning. Har gått runt i 2 dagar och skræmt barn. Ibland vågade de faktist se på mig. Seriøst. Clown? Vem vill bli clown på heltid? Speciellt nær barnen pekade på mig och ropade "mamma, en hæxa!"då undrade man nog vad man høll på med. Satt fast i Helsingbord dessutom ikvæll med 3 svenskar. Det var nog faktist det tråkigaste jobbet nånsin. Nåja, før lænen ska jag køpa något vackert, før 1600 kr.

Vægen till Helsingborg var vacker. Jag kom på hur mycket jag ælskar landet. Men det ær i Malmø jag ska vara en tid nu.


2 kommentarer:

  1. hahah va roligt :D nått att lägg på cv har du ju nu ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi, en häxa... :) Men nu vet du iaf var Helsingborg är + har fått se lite skånelandskap, alltid något!

    SvaraRadera