Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

lördag 18 september 2010

Personlig tränare

Jag lovade ju att berätta hur det gick med min personliga tränare, men de thar ju jag itne gjort ännu! Men det gick bra. Han gjorde upp ett 8 veckors trningsprogramm där jag ska fokusera på de stora musklerna eftersom det är ju inga muskler jag har problem med. Så efter 8 veckor får jag boka ännu ett pass med en PT så får jag nya eller flera övningar att göra. Det märktes att jag har tränat tidigare på gym för det var inte så jätte mycket nytt som kom fram. En sak som jag inte har tänkt på tidigare men är ganska självklar kom fram. När man tränar mage och rygg ska man alltid ta max gånger x 2. Så om det är 23 situps man orkar så tar man 2 x 23. Och magen och ryggen ska man alltid träna i slutet av träningspasset eftersom om man har trött rygg och magmuskler när man tränar resten av kroppen så är kroppen för instabil för att man ska få ut så mycket som möjligt av träningen.

Igår var jag på fest. Så roligt med alla nya människor! Så roligt att lära känna nya människor hela tiden, men det är också väldigt tungt. Men jag gillar det. Börjar också lära känna ett par typer lite mer, det är skönt.

Jag vill så gärna visa bilder hur jag bor och hur det ser ut var jag bor. Men min dator är sönder nu och dessutom inget eget internet. Men en kille lovade att se på min dator på måndag så då vet jag om jag måste köpa ny eller om det går att fixa.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar