Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 19 september 2010

Söndagslänk

Söndag förmiddagslänk på malmös gator. och det var, NICE! Sprang runt på olika ställen dä jag aldrig varit tidigare. Sprang runt på Skånes universitetssjukhus område, sjukt stort område. Det gick förvånadsvärt bra att löpa idag, sprang 50 minuter och jag kände hur mycket energi jag hade kvar i kroppen. Det måste vara godisdagen igår som lagrade energi till idag åt mig. ;) Eller så inte.

Har nästan börjat tänka mig ett halvmaraton här i malmö nästa försommar. Men bara nästan. Vilken kick det skulle vara att kunna löpa från Danmark till Sverige. Wow. Det tåls att tänka på.

Nu är det söndag och allt vad det innebär. Njut av söndagen och bara njuta. :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag hittat hit också. Fin blogg! Halvmarathon i sommar låter som en bra idé! :)

    SvaraRadera
  2. kanksi vi far på söndagslänk när jag kmr tid å ?! om ja ork släp me me na länkkare;) låter kul!

    SvaraRadera