Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 6 oktober 2011

Man saknas.

Hade skrivit ett långt inlägg om att jag behöver en man. Sen kom jag på att jag har många praktiska män i mitt liv som hjälper mig med diverse saker. Jag ska inte klaga.

Ikväll kommer två hemlösa praktiska män i sina bästa år och sover över här som dessutom är mina vänner. Nämnde jag att de är praktiska?

Här om kvällen kom en vän på besök, han hade med sig hemgjord flädersaft och inlagda päron. Nämnde jag att han körde hem mig och min cykel som hade gått sönder plus att han hade med sig verktyg jag behövde?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar