Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 20 oktober 2011

Berörd.

Han berör mig så jag kan inte sluta tänka på honom. Har sett honom 3 gånger. Innan det fick mitt hjärta vara oberört. Ca 35 år, snygg, ingen glimt i ögat, fattig, antagligen hemlös och missbrukare. Första gången gick jag bara förbi honom, andra och tredje gången gav jag honom pengar. Hans förvånade blick och leende när han fick 100 kr av mig idag glömmer jag inte. Blyg som jag var gav jag pengarna snabbt till honom och gick vidare. Snabbt steg han upp svängde sig mot mig och tackade mig.

Jag hoppas han köper sig riktigt god mat eller får sig ett riktigt bra rus.

Inte för att upphöja mig själv, för att han har berört mig.

1 kommentar: