Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

tisdag 11 oktober 2011

Höstmys



Nu människor är dagen inne. Ni ska få en första bild av min nya lägenhet! Lovar sätta upp bilder av min underbara lägenhet när lägenheten är i ordning igen. (Har inte bloggat om en stor vattenläcka, men snart är sovrummet i bruk igen, hoppas jag iaf! Kommer inte blogga om det heller. Tillräckligt med energi sätts ändå på den.)






Myser med tända ljus och lyssnar på Rosie Thomas.



Ljuslyktan är lätt en av de bästa inköpen i höst. Älskar den.


2 kommentarer:

  1. Wow, är det ett äkta foto? Jag tyckte först att det såg ut som ett julkort. Vackert! :)

    SvaraRadera
  2. Jodå, ett riktigt kort tagen med min nya smartphone. ;)

    SvaraRadera