Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

söndag 16 oktober 2011

Gekås Ullared


Jag klarade mig! Både fysiskt pch psykist. Sjukt mycket folk var det. Man fick prata ihop sig med andra främmande människor för att komma fram med kundvagnarna. "Om du kör tillsammans med mig nu med din kundvagn så banar vi upp en väg för oss." Det var helt galet. 4/6 som jag var med hade varit där tidigare och de sade alla det har aldrig varit så mycket folk.

Jag köpte ingen fiskeutrustning. Min reaktion när vi kom till fiskeavdelningen:
Jag: "Ojnej"
Vän "Är det nu du tror du tycker om att fiska?"
Jag: "Mm, nu går vi!"

Jag köpte nästan bara nödvändiga saker. Jag sade bara en gång till min syster "Har aldrig behövt det här men kanske jag kommer på att jag behöver det nu" idag när jag visade upp mina fynd.

Underbar solnedgång när vi körde hem. Borde vara nånstans utanföre Halmstad.


6 veckor kvar till lilla jul. Och jag börjat godisstrejka fram till det. Bara så ni vet.

2 kommentarer:

  1. Wow Jenny,starkt jobbat! :) ja har sänt mail till dig o förväntar mig iaf ett litet svar *piiik* ;)

    SvaraRadera
  2. Duktigt värre! Men du, du borde kanske uppdatera din profilinfo lite... Bara pikar här i kommentarerna idag! :D

    SvaraRadera