Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

onsdag 19 januari 2011

Träningstidningar

Nu ska jag ut och länka, inte på löpbandet utan ute på Malmös gator. Läs marathonmia.blogspot.com och bli inspirerad.

Lycka är att få både Runners och Fitness magazine på en och samma dag!

1 kommentar:

  1. Hej Jenny! Kul att läsa om ditt tränande. Försöker bli lite inspirerad. Jag ska också börja jogga lite bara det blir lite... eh, vårigare. ;D

    SvaraRadera