Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

onsdag 11 maj 2011

Det var riktigt jeppis!

Här om dagen var jag mitt i allt med ett gäng från Finland på allsvenska match så pratade vi så svarar ena killen "Jo, oli ihan jeppis!". Vilket uttryck, så sjukt bra! Det betydde då att det var riktigt bra. Kommer så att använda det uttrycket! (Första gången jag blev inbjuden på allsvenska match av en kille som spelar själv i laget och kommer gratis bakvägen in på matchen! Reespect. ;) )

Efter att ha försummat allt som har med kost och träning att göra den senaste veckan (nästan två!) på grund av United Open är jag tillbaka. Igår blev det strax under 11 km löptur och idag 70 min styrketräning. Så skönt.

2 kommentarer:

  1. RESPECT! *avis* :D //manda

    SvaraRadera
  2. Jag blev utbjuden av bonden min på lördag kväll: "Kombä du o skjussar me ti Vilbacka? Ja tänkt harv fääädit." Jotack, man tar vad man får :)

    SvaraRadera