Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 23 augusti 2010

Sart iväg!

Min fjällsemester var underbar! Underbart väder och naturen var så vacker. Bara jag var på min dator kunde jag sätta upp bilder. Småningom ska jag börja sätta upp bilder. Bara jag tar mig tid. Träningsmässigt var fjällveckan också bra. 3 löppass och utöver det fjällvandringar med höga toppar och djupa dalar. Idag var jag på 1 h powerwalk med stavar. Måste passa på att gå med dem nu. De är faktist lite löjliga, skulle aldrig gå med dem i Malmö.

Blir inget riktigt tränings inlägg. Är lite distraherad av flytten till Malmö som sker om 1 dygn! Jag är så förväntansfull på framtiden. Förväntansfull på den kommande året och resten av livet. Tänk vilken lycka att leva på hoppet om ett fint liv. Utan att veta vad det för med sig.

Jag har underbara vänner. Blir så glad när andra vill mig gott. Jag är lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar