Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

torsdag 16 februari 2012

Idag har jag haft sovmorgon, åt frukost, läst en bok, åt lunch, pratat i telefon, läste klart boken, började se en film, ringde min vän (fick inget svar, varför jobbar folk när jag behöver underhållas?)tittade klart filmen. Nu bloggar jag och lyssnar på musik.

Är hemma från jobbet pga förkylning. Nej förresten, jag har (eller ska) gift mig rikt. Lyx hustru. Ni vet, en sån som korkar upp vinet, fixar vitlöksmarinerade musslor och ostron tills mannen kommer hem. Nej, förresten fixar jag inget. Ostronen står bara där framme och ser smarriga ut.

En liten hemlighet. Jag är inte gift och jag gillar inte skaldjur. Och dessutom tror jag inte jag hade gillat vara lyxhustru.

Jag har inte ens byggt mina naglar på länge. Nu går jag runt med metall blått nagellack som bara barnen på dagiset tycker är coolt. En lyxhustru går inte runt med metall blått nagellack.

14 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar