Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 19 juli 2010

Ny blogg!

Här är min nya blogg! Är inte en ny bloggare men jag har bara bytt ställe att blogga på. Kommer att skriva en del om min träning och annat som jag håller på med just nu. Därav mitt blogg namn. Hoppas att jag kunde inspirera till träning eftersom jag gillar det starkt! Träningen är helt enkelt e del av mitt liv. Njut och inspireras!

Kommentera gärna mina inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar