Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

måndag 19 juli 2010

Dagens träning

Dagens träningspass blev ett intervallpass oberoende om jag ville eller inte. (Min moffa ringde och ville bjuda ut färska jordgubbar och ägg till mig. Och jag använder min telefon till musiken, därför har jag alltid min telefon med mig.) Därför blev det lite gång därimellan. Blev dock inte lång promenad där imellan. Moffa: "Du verkar ha bråttom nu ska du få fortsätta med det du gjorde!" Inte hade jag bråttom jag var bara effektiv och gjorde felra saker på en gång. Det är skillnad på att bara effektiv och att stressa.

Back to business. Intervall träning suger musten ut mina ben. Mer intervall träning till folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar